Visszaküldések és reklamációk
Nem elégedett a vásárlásával? A megrendelést a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheti, mi pedig gondoskodunk arról, hogy a rendelés vételára a visszaküldéstől számított 14-30 napon belül jóváírásra kerüljön a számláján! Ki szeretné cserélni a terméket, mert a méret nem felel meg Önnek, vagy más verziót szeretne a termékből? Még ez is lehetséges! Csere vagy visszaküldés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal alján található űrlap segítségével.
*A szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni (pl. kozmetikumok), amelyeknek a pecsétjét a szállítást követően feltörték.
Tévedésből érkezett termékek
Ha egy bizonyos termékváltozatot rendelt, de más vagy hibás terméket kapott, az alábbi űrlap segítségével is kérheti a megfelelő termék vagy változat új kiszállítását. Ehhez kérjük, csatoljon fényképet a tévedésből kapott termékről vagy változatról, és jelezze, melyik terméket vagy változatot szeretné helyette megkapni.
Hol kaphatom vissza a pénzem?
Az összeget ugyanúgy visszatérítjük, ahogyan Ön fizette. Nem lehetséges? Felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Az áru visszaküldésének költsége
Elvileg mindig Ön viseli a termék visszaküldésének költségeit. Rossz terméket/változatot kapott? Ekkor ezt a terméket nem kell visszaküldenie, új terméket küldünk.
Hibás
A hibás termékeket nem kell visszaküldeni. Ezeket más vásárlóknak nem tudjuk felajánlani. Ebben az esetben egyszerűen küldünk Önnek egy újat, vagy visszatérítjük a vételárat. Csupán a hibás termék igazolására van szükségünk a termékről készült egy vagy több fénykép formájában. Töltse ki az alábbi űrlapot új termék vagy visszatérítés kéréséhez.
Hogyan működik a visszaküldés?
1. lépés: Kérjen visszaküldést az alábbi űrlap segítségével.
2. lépés: Regisztrálja a visszaküldést
3. lépés: Adja el rendelését
Menjen a legközelebbi postára, és küldje el nekünk a visszaküldött csomagot. Mindig ügyeljen arra, hogy a visszaküldést Track & Trace kóddal küldje el. Feladóként jogilag Ön felelős érte, és elméletileg visszautasíthatjuk a visszaküldést, ha nem adtunk hozzá nyomkövetési kódot.
4. lépés: Vegye át a vételárat a bankszámlájára
A küldemény kézhezvétele után gondoskodunk arról, hogy a vételár 30 napon belül jóváírásra kerüljön bankszámláján!
Az áruk visszaküldésének szabályai
Győződjön meg arról, hogy:
- Az áruk teljesek.
- Az áru eredeti csomagolásában, sérülésmentes.
- A visszaküldött árut követőkóddal küldöd el (a postán kapod meg, ezért ne felejts el szólni).
- A visszaküldési űrlapot mellékeljük.
- A rendelési számot a visszaküldési űrlapon találja.
- A visszaküldési űrlapon az Ön neve szerepel.
Visszatérése nem felel meg a fenti feltételeknek? Sajnos nem tudjuk feldolgozni a visszaküldést és a vásárlás árát.
Település
A visszaküldés és a visszatérítés feldolgozása után automatikusan értesítést kap. Természetesen igyekszünk minél előbb megtenni. 30 nap után nem hallottunk felőled? Akkor ne habozzon kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal.
FIGYELEM: Ha visszaküldi a terméket és az sérülten vagy hiányosan érkezik, sajnos nem áll módunkban elfogadni és a vételárat visszatéríteni. Kérjük, hogy visszaküldéskor jól csomagolja be a termékeket, különösen a törékeny termékeket.
GYIK
Hol találok visszaküldési űrlapot?
Az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül e-mailben kérheti. A visszaküldés regisztrálása után kapja meg tőlünk.
Hol találom a követőkódot?
Nyomon követési kódot kap attól a postától vagy postai szolgáltatástól, ahonnan küldi nekünk a visszaküldését. Ezért kérjük, győződjön meg arról, hogy a küldemény elküldéséhez használt postai szolgáltatás nyomon követési számával küldje el visszaküldését. Ezt a Track & Trace kódot, amelyet a postai szolgáltatástól kapott a visszaküldés regisztrálása után, elküldheti nekünk e-mailben.
Hol találok visszaküldési címet?
A visszaküldési címet a visszaküldés regisztrálása után kapja meg tőlünk.
Figyelem: A csomagokon feltüntetett visszaküldési cím nem egyezik meg a mi visszaküldési címünkkel. Kérjük, ne csak erre a címre küldje vissza a termékeket előzetes értesítés nélkül. Sajnos a visszaküldési címünktől eltérő címre küldött visszaküldéseket nem tudjuk visszaküldeni, mivel azokat soha nem fogadjuk el.
Hol találom a rendelési számomat?
Rendelési számát a webáruházunkban leadott rendelése után kapott e-mailben találja. Ezenkívül a rendelési számot is megtalálja a tőlünk kapott kézbesítési üzeneteken. A rendelési szám 4 vagy 5 számjegyből áll.
Ha nem találja a rendelési számát. Írjon nekünk e-mailt és kérje rendelési számát!
*Általában 1 munkanapon belül válaszolunk