Visszaküldések és reklamációk

Visszaküldések és reklamációk

Nem elégedett a vásárlásával? A megrendelést a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheti, mi pedig gondoskodunk arról, hogy a rendelés vételára a visszaküldéstől számított 14-30 napon belül jóváírásra kerüljön a számláján! Ki szeretné cserélni a terméket, mert a méret nem felel meg Önnek, vagy más verziót szeretne a termékből? Még ez is lehetséges! Csere vagy visszaküldés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal alján található űrlap segítségével.

*A szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni (pl. kozmetikumok), amelyeknek a pecsétjét a szállítást követően feltörték.

Tévedésből érkezett termékek

Ha egy bizonyos termékváltozatot rendelt, de más vagy hibás terméket kapott, az alábbi űrlap segítségével is kérheti a megfelelő termék vagy változat új kiszállítását. Ehhez kérjük, csatoljon fényképet a tévedésből kapott termékről vagy változatról, és jelezze, melyik terméket vagy változatot szeretné helyette megkapni.

Hol kaphatom vissza a pénzem?

Az összeget ugyanúgy visszatérítjük, ahogyan Ön fizette. Nem lehetséges? Felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Az áru visszaküldésének költsége
Elvileg mindig Ön viseli a termék visszaküldésének költségeit. Rossz terméket/változatot kapott? Ekkor ezt a terméket nem kell visszaküldenie, új terméket küldünk.

Hibás
A hibás termékeket nem kell visszaküldeni. Ezeket más vásárlóknak nem tudjuk felajánlani. Ebben az esetben egyszerűen küldünk Önnek egy újat, vagy visszatérítjük a vételárat. Csupán a hibás termék igazolására van szükségünk a termékről készült egy vagy több fénykép formájában. Töltse ki az alábbi űrlapot új termék vagy visszatérítés kéréséhez.

Hogyan működik a visszaküldés?

1. lépés: Kérjen visszaküldést az alábbi űrlap segítségével.

2. lépés: Regisztrálja a visszaküldést

3. lépés: Adja el rendelését

Menjen a legközelebbi postára, és küldje el nekünk a visszaküldött csomagot. Mindig ügyeljen arra, hogy a visszaküldést Track & Trace kóddal küldje el. Feladóként jogilag Ön felelős érte, és elméletileg visszautasíthatjuk a visszaküldést, ha nem adtunk hozzá nyomkövetési kódot.

4. lépés: Vegye át a vételárat a bankszámlájára

A küldemény kézhezvétele után gondoskodunk arról, hogy a vételár 30 napon belül jóváírásra kerüljön bankszámláján!

Az áruk visszaküldésének szabályai

Győződjön meg arról, hogy:
  • Az áruk teljesek.
  • Az áru eredeti csomagolásában, sérülésmentes.
  • A visszaküldött árut követőkóddal küldöd el (a postán kapod meg, ezért ne felejts el szólni).
  • A visszaküldési űrlapot mellékeljük.
  • A rendelési számot a visszaküldési űrlapon találja.
  • A visszaküldési űrlapon az Ön neve szerepel.


Visszatérése nem felel meg a fenti feltételeknek? Sajnos nem tudjuk feldolgozni a visszaküldést és a vásárlás árát.

Település

A visszaküldés és a visszatérítés feldolgozása után automatikusan értesítést kap. Természetesen igyekszünk minél előbb megtenni. 30 nap után nem hallottunk felőled? Akkor ne habozzon kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal.

FIGYELEM: Ha visszaküldi a terméket és az sérülten vagy hiányosan érkezik, sajnos nem áll módunkban elfogadni és a vételárat visszatéríteni. Kérjük, hogy visszaküldéskor jól csomagolja be a termékeket, különösen a törékeny termékeket.


GYIK


Hol találok visszaküldési űrlapot?

Az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül e-mailben kérheti. A visszaküldés regisztrálása után kapja meg tőlünk.

Hol találom a követőkódot?

Nyomon követési kódot kap attól a postától vagy postai szolgáltatástól, ahonnan küldi nekünk a visszaküldését. Ezért kérjük, győződjön meg arról, hogy a küldemény elküldéséhez használt postai szolgáltatás nyomon követési számával küldje el visszaküldését. Ezt a Track & Trace kódot, amelyet a postai szolgáltatástól kapott a visszaküldés regisztrálása után, elküldheti nekünk e-mailben.

Hol találok visszaküldési címet?

A visszaküldési címet a visszaküldés regisztrálása után kapja meg tőlünk.

Figyelem: A csomagokon feltüntetett visszaküldési cím nem egyezik meg a mi visszaküldési címünkkel. Kérjük, ne csak erre a címre küldje vissza a termékeket előzetes értesítés nélkül. Sajnos a visszaküldési címünktől eltérő címre küldött visszaküldéseket nem tudjuk visszaküldeni, mivel azokat soha nem fogadjuk el.

Hol találom a rendelési számomat?

Rendelési számát a webáruházunkban leadott rendelése után kapott e-mailben találja. Ezenkívül a rendelési számot is megtalálja a tőlünk kapott kézbesítési üzeneteken. A rendelési szám 4 vagy 5 számjegyből áll.

Ha nem találja a rendelési számát. Írjon nekünk e-mailt és kérje rendelési számát!


*Általában 1 munkanapon belül válaszolunk

Kapcsolattartói űrlap